Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben juist terug van mijn reis.
Ik heb hem al in het begin van de week gevolgd op mijn Wifi telefoon maar ik kon nog niet reageren door de kleine toetsjes waardoor het typen niet makkelijk is.
Als ik eerlijk moet zijn Peter dan vind ik deze de beste die je ooit het getoond hier op BD maar deze vind ik zeker zo straf maar iets volledig anders.
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik deze wat "té" vind maar ik zeg toch liever mijn eerlijke gedachte..En dan vergelijk ik hem met de andere link.Ik vind de mystiek die in die plaat zit veel sterker dan in deze.
Maar ik zit hier niet deze foto af te schieten hoor want het is en blijft weer eens een typische RUPSEL plaat die er torenhoog boven uit steekt.Knap hoe je weer die "gloed " te pakken hebt door het gebruik van je filter.Altijd een leerrijke commentaar over streek en werkwijze en een uitnodiging om er zeker eens naar toe te gaan.
Dit jaar ben ik de zon gaan opzoeken om Miss Spikke en mezelf ook een beetje te behagen maar volgende keer word het Noorden de reisbestemming.
Goed werk uit Schotland Peter en deze hopelijk in de volgende BOF.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik ben juist terug van mijn reis.
Ik heb hem al in het begin van de week gevolgd op mijn Wifi telefoon maar ik kon nog niet reageren door de kleine toetsjes waardoor het typen niet makkelijk is.
Als ik eerlijk moet zijn Peter dan vind ik deze de beste die je ooit het getoond hier op BD maar deze vind ik zeker zo straf maar iets volledig anders.
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik deze wat "té" vind maar ik zeg toch liever mijn eerlijke gedachte..En dan vergelijk ik hem met de andere link.Ik vind de mystiek die in die plaat zit veel sterker dan in deze.
Maar ik zit hier niet deze foto af te schieten hoor want het is en blijft weer eens een typische RUPSEL plaat die er torenhoog boven uit steekt.Knap hoe je weer die "gloed " te pakken hebt door het gebruik van je filter.Altijd een leerrijke commentaar over streek en werkwijze en een uitnodiging om er zeker eens naar toe te gaan.
Dit jaar ben ik de zon gaan opzoeken om Miss Spikke en mezelf ook een beetje te behagen maar volgende keer word het Noorden de reisbestemming.
Goed werk uit Schotland Peter en deze hopelijk in de volgende BOF.
Ik krijg soms de reactie dat mijn foto's niet "te" genoeg zijn....Ik heb hier flink de verzadiging en het contrast opgetrokken. Blijkbaar was dit voor heel wat beoordelaars toch de juiste keuze. Ik denk dat op sommige schermen de foto er eerder normaal zal uitzien terwijl op andere overdreven. Ik kan deze foto(kleur contrast scherpte)zelf alleen beoordelen aan de hand van wat ik op mijn eigen schermen kan zien hé.
Volgende reis zal voor mij jammer genoeg weer volledig door mevr rupsel gekozen worden....wij kiezen om beurten een reislokatie.
....dit is weer de max...
ja dit is heerlijk om te 'bekijken', het wordt zelfs 'turen-in-de-verte' op groot formaat dan...
Ja hier heb je alleszins de hoofdvogel afgeschoten...
...ook weer eentje uit de reeks 'het betere werk'....
BTW, ik heb mijn vrouw erbij geroepen om het groot formaat nog eens te bekijken op 24"....: "fenomenaal" schreeuwde ze...en "dieje vent kent er wat van"...
FotograFie met een grote F dus, die weerkaatsing van dat oranje licht ...
Je hebt er de laatste tijd heel mooie gezet hier van je reis maar deze mag in het HOF!
Werkelijk een klasse appart.
Comment