Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de ferry naar Ios

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: de ferry naar Ios

Hehe, zo een wil ik al lang vastleggen
    Knap en tonnen sfeer
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
      Hehe, zo een wil ik al lang vastleggen
      Knap en tonnen sfeer
      Wel Kariboe dan moet je eens naar Santorini op vakantie en wachten tot de avond valt en de mist tussen de eilanden wat opkomt en als kers op de taart nadien een prachtige zonsondergang
      Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
        Wel Kariboe dan moet je eens naar Santorini op vakantie en wachten tot de avond valt en de mist tussen de eilanden wat opkomt en als kers op de taart nadien een prachtige zonsondergang
        Hehe Vicky, net terug van een fijn weekend, dus nu pas gezien...
        Euhm... gij zij goe gij... ik geraak niet verder dan de Brenne. Ik blijf op weg naar het veelbelovende Zuiden precies altijd hangen in De Brenne - ik geraak daar niet voorbij zonder te blijven plakken
        Ik ben eens gaan kijken waar Santorini ligt... tja Griekenland... daar moet ge naar toe met de vlieger... En die stopt nie in de Brenne - dus da kan misschien wel lukken
        Groetjes, Koen
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Working...
        X