Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hehe, zo een wil ik al lang vastleggen
Knap en tonnen sfeer
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Hehe, zo een wil ik al lang vastleggen
Knap en tonnen sfeer
Wel Kariboe dan moet je eens naar Santorini op vakantie en wachten tot de avond valt en de mist tussen de eilanden wat opkomt en als kers op de taart nadien een prachtige zonsondergang
Wel Kariboe dan moet je eens naar Santorini op vakantie en wachten tot de avond valt en de mist tussen de eilanden wat opkomt en als kers op de taart nadien een prachtige zonsondergang
Hehe Vicky, net terug van een fijn weekend, dus nu pas gezien...
Euhm... gij zij goe gij... ik geraak niet verder dan de Brenne. Ik blijf op weg naar het veelbelovende Zuiden precies altijd hangen in De Brenne - ik geraak daar niet voorbij zonder te blijven plakken
Ik ben eens gaan kijken waar Santorini ligt... tja Griekenland... daar moet ge naar toe met de vlieger... En die stopt nie in de Brenne - dus da kan misschien wel lukken
Groetjes, Koen
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment