Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
verlaten sporen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: verlaten sporen
Ik vind dit een super geslaagde omzetting met mooi contrast en de compo helemaal niet uit het oog verloren. Knap
-
mooie omzetting en compo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door travelphoto Bekijk berichtIk vind dit een super geslaagde omzetting met mooi contrast en de compo helemaal niet uit het oog verloren. Knap
Maar - en dit is persoonlijk - ik vind het bijzonder jammer dat het blijkbaar niet mogelijk is om bij doorgedreven HDR-bewerkingen die aartslelijke halo rond de bomen (en de achterkant van de trein) te vermijden...* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtInderdaad, knap gedaan
Maar - en dit is persoonlijk - ik vind het bijzonder jammer dat het blijkbaar niet mogelijk is om bij doorgedreven HDR-bewerkingen die aartslelijke halo rond de bomen (en de achterkant van de trein) te vermijden...Canon EOS 40D| Canon EF-s 17-55 f/2.8| Canon 100mm f/2.8 L IS USM Macro| bg-e2n batterygrip| Circ-pol, ND-grad en NDx400 filters| Photoshop CS5| Adobe CameraRAW 6| Adobe Lightroom 3| NIK Software Complete Collection
Comment
-
Het is hier al gezegd, maar compo en omzetting zijn heel goed !
Comment
-
Halo of niet, ik vind dit schoon.
Comment
-
Mooie omzetting naar z/w maar jammer van de halo's. Ik denk dat als je de HDR bewerking iets minder krachtig maakt je de halo's nog wel weg krijgt hoor.Canon 5D|Canon 300D|Canon EF 50 F1.8|Canon EF 17-40 F4 L|Canon EF 70-200 F4 L|Tamron SP 90 F2.8 Di Macro
Comment
-
Comment