Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
idd.: beetje verscherpen, en beetje wegcroppen ook rechts en onder. Dan gaat de surfer er beter uit komen nog. Links en boven afblijven: ruimte voor de surfer + mooie zonnekleuren en wolkenpartij.
Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf. www.musicinframe.be
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ziet dan niemand dat de kleuren in dat zeil uitlopen?
Houd de Ctrl-knop op jouw toetsenbord ingedrukt en klik dan hier!
Er zal zich een nieuw tabblad openen met deze foto, 15% verscherpt in BDSizer.
Scroll de foto op deze pagina bovenaan tegen de menubalk. Vergelijk de foto's door beurtelings op de twee tabjes te klikken.
Kijk ook naar het embleem op het zeil.
Vanzelfsprekend zal een verscherping op de originele foto een nóg beter resultaat opleveren.
Hallo Jos,
Sorry dat ik hier niet vroeger heb kunnen reageren maar dit kwam door familiale omstandigheden.
Je kan best wel gelijk hebben ivm het zeil, origineel is die wat donker en daarom heb ik het wat opgehelderd.
Wat de scherpte betreft....het was al redelijk donker, de surfer vloog vooruit....en m'n s en f waarden waren redelijk laag!
Momenteel zit ik op een ander pc en weet de juiste waarden niet...maar die zal ik je zeker bezorgen!!
Bedankt!!
Je moet me toch eens uitnodigen hoor Ik kom veel te weinig aan de kust.
Groeten
Mipstoo
Moet ik je uitnodigen om naar de kust te komen? Neem zaterdag de auto en maak er een daguitstapje van!! Ik zal hetzelfde doen maar dan meer landinwaarts!
Gr Pascale
Bedankt iedereen voor jullie fijne reacties!!
Gr Pascale
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment