Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Deze heb ik genomen gisterenavond te Zeebrugge, ik was te laat....was kletsenat...en dit allemaal om die surfer te fotograferen!!
Wat vinden jullie hiervan?
Gr Pascale
Het was zeker de moeite om kletsnat te worden! Prachtige foto met een knap zicht, vooral de wolken en de kleuren in de verte zijn zo mooi en daarbij komt het knappe contrast van die surfer ook nog. Knap gezien en prachtig vastgelegd! Super werk!
Het was zeker de moeite om kletsnat te worden! Prachtige foto met een knap zicht, vooral de wolken en de kleuren in de verte zijn zo mooi en daarbij komt het knappe contrast van die surfer ook nog. Knap gezien en prachtig vastgelegd!
Ziet dan niemand dat de kleuren in dat zeil uitlopen?
Houd de Ctrl-knop op jouw toetsenbord ingedrukt en klik dan hier!
Er zal zich een nieuw tabblad openen met deze foto, 15% verscherpt in BDSizer.
Scroll de foto op deze pagina bovenaan tegen de menubalk. Vergelijk de foto's door beurtelings op de twee tabjes te klikken.
Kijk ook naar het embleem op het zeil.
Vanzelfsprekend zal een verscherping op de originele foto een nóg beter resultaat opleveren.
Vind het weer een krachtig plaatje maar ik heb er hier toch weer even het gevoel dat er dat tikje meer in zit..
Compo en sfeer zijn prachtig maar door de beperkte diepte werking in de schaduwen vind ik het toch dat het veel meer verdiend.
Het is natuurlijk een zwaar weer wat je daar had maar met door het beetje scherpte verlies merk je dat het niet de sterkste plaat is.
Maar je hebt duidelijk de microbe te pakken en ik zou daar ook dadelijk met paraplu en plastieken zak gaan shooten..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ben je ondertussen opgedroogd?
Gezien de barre omstandigheden heb je er toch een mooie foto van gemaakt.
Knap hoe de felle kleuren van het zeil afsteken tegen de dreigende lucht. Je ziet dat de regen boven zee met bakken uit de lucht.
Mooi gedaan.
Comment