Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lake Powell (II)
Collapse
X
-
-
Re: Lake Powell (II)
Weer een hele mooie
Je krijgt geheid commentaar over te veel voorgrond en zo maar ik vind het een perfect standpunt en dito prent
-
-
Heel mooi de tere kleuren van de voorgrond vastgelegd* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
persoonlijk mis ik de waarheidsgetrouwe weergave.
Ben er zelf afgelopen oktober geweest.
Vond dat er in het echt meer kleur in zat . vooral de verkleuring in de rotsen door de dalende waterstand dat net zo typerend is voor lake powell mis ik.
Ondanks dit is het wel een mooie fotowww.nowforever.be We are your reflection from the past for the future
Comment
-
Mijn persoonlijke winnaar van je lake powell reeks.
Mooi standpunt en de voorgrond draagt bij tot de foto.Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stach Bekijk berichtpersoonlijk mis ik de waarheidsgetrouwe weergave.
Ben er zelf afgelopen oktober geweest.
Vond dat er in het echt meer kleur in zat . vooral de verkleuring in de rotsen door de dalende waterstand dat net zo typerend is voor lake powell mis ik.
Ondanks dit is het wel een mooie foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht.......Ik ben al blij dat ik hier nog wat contrast heb kunnen creëren dmv de structuur en de bruine vlekken in het gesteente.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk ben altijd een voorstander van veel voorgrond..Dus voor mij is hij deze keer weer geslaagd.
mvg,
Roland
Comment
Comment