Aan het einde van onze vakantiereis dit jaar zijn we op de terugweg naar Phoenix vlakbij het plaatsje Prescott in Arizona dit juweeltje van een locatie tegengekomen. In de week is het er rustig en zie je bijna geen mensen, maar tijdens het week-end is dit een populaire plaats om even de stad te ontvluchten voor de locals. Zoals wel meer plaatsen in het Zuid-Westen waar veel water te vinden is is ook "Granite Dells" een artificiële verzameling van meertjes, door de mens gecreëerd om water te hebben in de drogere tijden. Toch een mooie omgeving en een prettige ontdekking op doortocht, waar we jammer genoeg maar een uurtje konden vertoeven. Voor de twijfelaars: het water is echt zo blauw. Ik kom zo stilletjesaan aan het (voorlopige) einde van mijn reeks over Arizona en Utah (hoor ik daar een zucht van verlichting) In ieder geval lees ik graag wat jullie ervan denken. En kijk gerust de andere posts nog eens na. Binnenkort op mijn vernieuwde website...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Granite Dells
Collapse
X
-
Granite Dells
Labels: Geen
-
-
Re: Granite Dells
Ik ben altijd blij om een stukje te zien dat ik net niet gedaan heb!!In bretagne is er ook zo een stukje roze rotsen (Ploumenach dacht ik) waar deze beelden me aan doen denken. Nummer 1 en 3 voor mij de voorkeur wegens compositie.Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com
-
-
Nr 1 vind ik het mooiste omwille van het lijnenspel. De kleuren zijn prachtig.
Comment
-
Voor mij ook de eerste... Alle drie vind ik ze mooi maar de eerste steekt er boven uit.
Ziet er mooi uit, maar wij zijn niet zo ver naar het zuiden van Arizona geweest.
Vond het trouwens al speciaal om water tegen te komen in Arizona.... Droge boel daar.
Groeten
Mipstoo
Comment
-
-
Een heel mooi landschap dat zeer goed in beeld is gebracht.
Vooral de eerste vind ik prachtig omwille van het lijnenspel en de kleuren
Comment
-
-
Comment