Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

When rocks turn into sand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: When rocks turn into sand

Die is sterk zeg. Mooie lijnvorming....
    proficiat.

Comment

Een weekje op verlof en deze had ik ook bijna gemist: een hele mooie van de sand dunes. Ik passeerde hier overdag en moet zeggen dat het fysiek onmogelijk was om dit punt een beetje dichter te benaderen. Ik heb voor mijn ochtendshots Zabriskies Point gedaan maar misschien had ik toch hiernaartoe moeten komen: knappe foto.

PS. hangt je hele huis al vol met posters van je reis want je post hier de ene na de andere schitterende prent.
      Check out our travel experiences in the British Columbia, Canada. http://pmcanada.wordpress.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
        Die is sterk zeg. Mooie lijnvorming....
        proficiat.
        Bedankt Gil...

Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc
        Een weekje op verlof en deze had ik ook bijna gemist: een hele mooie van de sand dunes. Ik passeerde hier overdag en moet zeggen dat het fysiek onmogelijk was om dit punt een beetje dichter te benaderen. Ik heb voor mijn ochtendshots Zabriskies Point gedaan maar misschien had ik toch hiernaartoe moeten komen: knappe foto.

PS. hangt je hele huis al vol met posters van je reis want je post hier de ene na de andere schitterende prent.
        Zabriskie heb ik tijdens zonsondergang gedaan... Zoals ik al gezegd had lijkt overdag de Sand Dunes in gaan mij geen optie. Door het diepe zand is het moeilijk wandelen en uiterst vermoeiend, en dat nog zonder rekening houdend met de hitte overdag. Lijkt mij een dodelijke combinatie...
        Het is echter wel de moeite en ik ben toch een kleine kilometer de duinen in gewandeld, in het licht van de maan en de sterren (en de Petzl op mijn voorhoofd).

PS: Schandalig, maar er hangt nog niks omhoog. Laten we zeggen dat ik niet kan kiezen...

Bedankt voor de tijd te nemen om te reageren

Groeten
        Mipstoo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
          Nogmaals bedankt hoor

Thanks Ektachrome. Als je je vakantie een beetje plant en wat meer informatie over je onderwerpen in wint dan kom je al snel tot betere resultaten. Ik heb daarbij een horloge die mij zonsopgang en ondergang meedeelt en geïntegreerd kompas en dit komt mijn fotografie heel hard van pas. Je zult in de VS altijd wel mooie plaatsen tegenkomen en ik fotografeer echt nog niet zolang, dus dat lukt je allemaal wel

HOF is een mysterieuze selectie en verschijnt in het gelijknamig forumonderdeel. Maar er zijn zoveel goede foto's dat het maar een impressie is van de afgelopen week

Allemaal bedankt

Groeten
          Mipstoo
          Ik hoop dat ik genoeg voorbereidingen kan doen om zo'n resultaten te halen. Echt een Wow gevoel
          En van mij mag die ook naar de HOF, ook al beslis ik daar natuurlijk niet over
          Greetz
          Ekta

Comment

Ik volg al mijn vorgangers in hun commentaren.....prachtige stukje natuur en prima vastgelegd op de sensor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
              Ik volg al mijn vorgangers in hun commentaren.....prachtige stukje natuur en prima vastgelegd op de sensor
              Dat prachtig stuk natuur speelt natuurlijk ook mee hé. Des te meer bewondering voor degenen die iets prachtigs kunnen vastleggen in eigen land

Allemaal super bedankt, de volgende komt er vandaag of morgen aan....

Groeten
              Mipstoo

Comment

Working...
              X