Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Een weekje op verlof en deze had ik ook bijna gemist: een hele mooie van de sand dunes. Ik passeerde hier overdag en moet zeggen dat het fysiek onmogelijk was om dit punt een beetje dichter te benaderen. Ik heb voor mijn ochtendshots Zabriskies Point gedaan maar misschien had ik toch hiernaartoe moeten komen: knappe foto.
PS. hangt je hele huis al vol met posters van je reis want je post hier de ene na de andere schitterende prent.
Die is sterk zeg. Mooie lijnvorming....
proficiat.
Bedankt Gil...
Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc
Een weekje op verlof en deze had ik ook bijna gemist: een hele mooie van de sand dunes. Ik passeerde hier overdag en moet zeggen dat het fysiek onmogelijk was om dit punt een beetje dichter te benaderen. Ik heb voor mijn ochtendshots Zabriskies Point gedaan maar misschien had ik toch hiernaartoe moeten komen: knappe foto.
PS. hangt je hele huis al vol met posters van je reis want je post hier de ene na de andere schitterende prent.
Zabriskie heb ik tijdens zonsondergang gedaan... Zoals ik al gezegd had lijkt overdag de Sand Dunes in gaan mij geen optie. Door het diepe zand is het moeilijk wandelen en uiterst vermoeiend, en dat nog zonder rekening houdend met de hitte overdag. Lijkt mij een dodelijke combinatie...
Het is echter wel de moeite en ik ben toch een kleine kilometer de duinen in gewandeld, in het licht van de maan en de sterren (en de Petzl op mijn voorhoofd).
PS: Schandalig, maar er hangt nog niks omhoog. Laten we zeggen dat ik niet kan kiezen...
Thanks Ektachrome. Als je je vakantie een beetje plant en wat meer informatie over je onderwerpen in wint dan kom je al snel tot betere resultaten. Ik heb daarbij een horloge die mij zonsopgang en ondergang meedeelt en geïntegreerd kompas en dit komt mijn fotografie heel hard van pas. Je zult in de VS altijd wel mooie plaatsen tegenkomen en ik fotografeer echt nog niet zolang, dus dat lukt je allemaal wel
HOF is een mysterieuze selectie en verschijnt in het gelijknamig forumonderdeel. Maar er zijn zoveel goede foto's dat het maar een impressie is van de afgelopen week
Allemaal bedankt
Groeten
Mipstoo
Ik hoop dat ik genoeg voorbereidingen kan doen om zo'n resultaten te halen. Echt een Wow gevoel
En van mij mag die ook naar de HOF, ook al beslis ik daar natuurlijk niet over
Greetz
Ekta
Comment