Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dreiging boven Santorini

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: dreiging boven Santorini

Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
    Daarom ook dat het zo lijkt hé Ik heb ook die voorzichtige woordkeuze gebruikt omdat je het niet echt weet met zo'n glooiend en heuvelachtig landschap. Maar gevoelsmatig staat die voor mij een beetje scheef en het gevoel bij een foto is heel belangrijk

Groeten
    Mipstoo
    Zelf lag ik hiermee ook wel wat in de knoop, het origineel helde wat meer naar rechts maar het zou mijn eerste scheve horizon niet zijn, afgaande op de gebouwen en de perspectief kantelde ik het dus een paar graden naar links ...
    als ik naar de wolken kijk dan zie ik dat die op het origineel nagenoeg horizontaal staan, ik ben daar dus blijkbaar wel in de fout gegaan ???

groeten,
    frans
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
      ik vind de foto prachtig zo, een heel mooi contrast tussen de fleurige en zonnige voorgrond en de donkere wolken 'k Kijk al uit naar onze vakantie einde volgende maand en 'k hoop dat er dan ook nog bloemen zijn
      Ik ben het zoals zo vaak ook eens met Vicky

Vind het contrast net mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrancisVK Bekijk bericht
        Zeer mooi in beeld gebracht , al zou ik een stuk onderaan weg doen, wel spijtig voor deze mooie rode bloemen, maar het komt de balans van de foto ten goede . . . mijn mening natuurlijk
        ook mijn idee
        groetjes Ingrid

Comment

prachtige tegenstelling : de rust van de bloemen en de dreiging van de wolken

groetjes
          hilde
          groetjes
          hilde

Comment

Ik volg degenen die zeggen dat er een stukje voorgrond weg mag. Dit om een betere balans te bekomen.
            Maar uiteindelijk is het jouw foto en jouw gevoel hierbij. En daar is niks mis mee

Comment

Prima contrast tussen schoonheid, rust en hetgeen gaat volgen. De horizon is enkel gevoelsmatig, geeft bij deze presentatie de indruk, dus... Groothoek opname/standpunt had de meningen positiever kunnen bundelen, denk ik ? Mooie foto
              grt.hogteneer
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Prachtige kleuren en sfeer!

mvg,
                Helen
                vriendelijke groeten, Helen
                Updated WWW.HELENICA.NL
                ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
                  Prima contrast tussen schoonheid, rust en hetgeen gaat volgen. De horizon is enkel gevoelsmatig, geeft bij deze presentatie de indruk, dus... Groothoek opname/standpunt had de meningen positiever kunnen bundelen, denk ik ? Mooie foto
                  grt.hogteneer
                  Meer groothoek had ik niet in de tas, anders had de "balans" weer anders uitgeslagen
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                  X