Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ik vind de foto prachtig zo, een heel mooi contrast tussen de fleurige en zonnige voorgrond en de donkere wolken 'k Kijk al uit naar onze vakantie einde volgende maand en 'k hoop dat er dan ook nog bloemen zijn
ik vind de foto prachtig zo, een heel mooi contrast tussen de fleurige en zonnige voorgrond en de donkere wolken 'k Kijk al uit naar onze vakantie einde volgende maand en 'k hoop dat er dan ook nog bloemen zijn
Iemand met een gelijkgestemd zieltje ! ik vond juist dat contrast ook zo mooi, en ook die massa bloemen, eigenlijk had ik er liever nog meer gehad zodat de "drukke" stadjes in de achtergrond nog petieteriger leken
frans
en in dat zonnetje was het heerlijk ... voor zolang het dan nog duurde
lekker zo laten zoals ie was, en de horizon is niet van het allerbelangrijkste belang..de plaat spreekt meer dan genoeg aan, om dit soort futiliteiten op te heffen..
Zeer mooi in beeld gebracht , al zou ik een stuk onderaan weg doen, wel spijtig voor deze mooie rode bloemen, maar het komt de balans van de foto ten goede . . . mijn mening natuurlijk
Ik vind de foto mooi in balans. Omwille van de bloemenpracht had ik waarschijnlijk ook een laag standpunt uitgeprobeerd maar ik ken de situatie niet en misschien zag je dan wel niets meer van de witte huisjes...
Ik vind de voorkant mooie dan horizon , dat hij scheef staat kan je niet zien aan de horizon is immers geen vlak land
Daarom ook dat het zo lijkt hé Ik heb ook die voorzichtige woordkeuze gebruikt omdat je het niet echt weet met zo'n glooiend en heuvelachtig landschap. Maar gevoelsmatig staat die voor mij een beetje scheef en het gevoel bij een foto is heel belangrijk
Zeer mooi in beeld gebracht , al zou ik een stuk onderaan weg doen, wel spijtig voor deze mooie rode bloemen, maar het komt de balans van de foto ten goede . . . mijn mening natuurlijk
Helemaal niks mis met jouw mening hoor, je hebt wel gelijk want je ziet wat je bedoelt als je dat wat naar beneden gaat scrollen maar gevoelsmatig lap ik deze keer dat regeltje toch maar aan mijn laars.
Ook niks mis me he
Ik vind de foto mooi in balans. Omwille van de bloemenpracht had ik waarschijnlijk ook een laag standpunt uitgeprobeerd maar ik ken de situatie niet en misschien zag je dan wel niets meer van de witte huisjes...
Een lager standpunt maakte het geheel eigenlijk vlakker, beter voor een "vooral bloempjes foto" idd maar het maakte minder indruk vond ik.
Ik ging voor het contrast tussen voorgrond en achtergrond en bovendien was dit ook zowat het enige open plekje waar ik zo'n massa bloemen vond.
Comment