Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vanop de Pointe du Penhir in Bretagne zie je dit vreemde rotseiland met een enorm gapend gat in het midden. Gevaarlijke plek ook voor zeilers door de onderstroom.
Jammer dat deze niet wat meer aandacht krijgt want ik vind 'm wel geslaagd. Mooie compositie vooral. Ik zie hier veel foto's passeren met een ronduit ongeïnspireerde compo (wat vaak het probleem is met landschapsfotografie, vind ik), en dan is deze een welkome originele afwisseling. Mooi dus.
Er is precies wel iets met kwaliteit van de foto op m'n scherm. Misschien te hard verscherpt?
Jammer dat deze niet wat meer aandacht krijgt want ik vind 'm wel geslaagd. Mooie compositie vooral. Ik zie hier veel foto's passeren met een ronduit ongeïnspireerde compo (wat vaak het probleem is met landschapsfotografie, vind ik), en dan is deze een welkome originele afwisseling. Mooi dus.
Er is precies wel iets met kwaliteit van de foto op m'n scherm. Misschien te hard verscherpt?
Foto lijkt mij getrokken in nogal hard middaglicht.
Ik ben niet zo'n fan.
Mvg
Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.
Ik vind dit juist wel mooi met dit hard licht!
Die rotseiland lekker contrastrijk, mooi opvallend, wat ook de bedoeling is!
En het vaste land wat lichter van kleur door de mist!
Mooie diepte ook in je foto.
Gr Pascale
Comment