Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
avond zon
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: avond zon
mooi dat licht op de wolkjes.
en het net nippen van de zon aan de horizon heel mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
-
-
@ iedereen bedankt voor de toffe respons en het kijken
die zonsondergangen kan er ook moeilijk aan weerstaan dat zie je wel.
't is niet altijd even gemakkelijk het juiste moment vast te leggen.
Hilde
vond ook dat die glanzende strook toch iets meerwaarde gaf
Comment
-
't is een mooie hoor!
Comment
-
Ingrid, ik ga zelfs nog wat verder. De gloed (uitstralingseffect) rond de witte zon doet me huiverend denken aan een atoombomontploffing. Ver gezocht ? Helemaal niet, denk er eens creatiever en dieper over na ! Veel gezien maar deze is ook mooi.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk berichtIngrid, ik ga zelfs nog wat verder. De gloed (uitstralingseffect) rond de witte zon doet me huiverend denken aan een atoombomontploffing. Ver gezocht ? Helemaal niet, denk er eens creatiever en dieper over na !
sorry beetje verwarrend
Comment
-
Ingrid, heb het hier over het effect die de indruk geeft van... en waardoor een gedachtegang ontstaat (wat mij betreft). Heb niet beweerd dat dit slecht was. Veroordeel zelf nooit, stel vraagjes om de auteur beter te kunnen volgen en begrijpen. Dus alles positief bedoeld. OK ?Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk berichtIngrid, heb het hier over het effect die de indruk geeft van... en waardoor een gedachtegang ontstaat (wat mij betreft). Heb niet beweerd dat dit slecht was. Veroordeel zelf nooit, stel vraagjes om de auteur beter te kunnen volgen en begrijpen. Dus alles positief bedoeld. OK ?
Comment
Comment