Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Helder moment met narcistische ondertoon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Helder moment met narcistische ondertoon

Zo als een tussendoortje is het absoluut de moeite waard om hem te laten zien. Ook leuk om jezelf er bij te zetten.
    Lettend op het wolkje boven je blijkt wel dat een wolkenloze hemel de voorkeur verdiend bij dit soort fotografie.

Nu wachten op betere omstandigheden.
    Succes

Comment

Ik vind het toch een prachtplaat hoor... want wanneer heb je in onze lage landen nog eens een échte zwarte wolkenloze nacht?
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Waauw of minder waauw, ik vind dit een prachtige foto.
        Alleen al het geduld dat je moet oefenen (133 foto´s ..enz ) om tot dit resultaat te komen is voor mij een dikke waard.
        BD0723BE

Comment

Hey juppekes

Weer heel knap gedaan

Ik dacht met mijn nieuw machien ook eens zoiets te proberen, maar het weer zat niet mee deze winter

En met mijn kitlensje heb ik nog altijd moeite om de sterretjes scherp op de foto te krijgen ik zal nog veel moeten oefenen denk ik

Wat ik mij afvraag is de richting waarin de wolken zich bewegen.

Die boven u gaan in verticale richting en die aan de rechterkant van de foto gaan naar opzij
          Bootjes

Comment

Thanx allemaal

Oorspronkelijk geplaatst door marc Bekijk bericht
            Lettend op het wolkje boven je blijkt wel dat een wolkenloze hemel de voorkeur verdiend bij dit soort fotografie.
            Klopt, maar de uitdaging om een foto te maken met wolken erbij en het ook nog mooi te houden is wel een uitdaging...

Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
            Alleen al het geduld dat je moet oefenen (133 foto´s ..enz ) om tot dit resultaat te komen is voor mij een dikke waard.
            Weet je, het is toch prachtig om de sterren te bekijken... wie weet zie je nog een iridium flare of vallende ster. Je kunt sterrenbeelden zoeken... en goed gezelschap doet de tijd voorbij vliegen

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht

Wat ik mij afvraag is de richting waarin de wolken zich bewegen.

Die boven u gaan in verticale richting en die aan de rechterkant van de foto gaan naar opzij
            Vervorming van een fisheye brengt de beweging raar in beeld. De wolken kwamen in een grote massa over het hoofd heen bewegen.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

Comment

Working...
            X