Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind dit een prachtige foto! Vooral omdat je een koud landschap hebt met toch zo'n prachtige kleuren dankzij die schitterende lucht. Knap gezien en prachtig vastgelegd!
Een prachtige opname van iets wat we hier toch niet echt vaak te zien krijgen. Ik verwonder me wel een beetje over de wat sombere en contrastrijke ijsmassa onder zo'n blauwe hemel - de balans lijkt wat zoek.
mvg. Frederico
Dat is echt wel een knappe opname...Deze geeft een dramatischer effect dan die vorige waar ik bewust niet op gereageerd heb omdat ik weet dat je zeker met een betere(deze dus) zou komen.
Prachtig.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Aha.....vlug teruggekeerd en naar mij geluisterd!!!
Neen, grapje hoor!!
Ja hoor....vind dit veel beter!!
Knap gedaan, mooi die wolkenlucht met het kruiend ijs!!
Laag standpunt en mooi van comp.!!
Gr Pascale
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment