Ik men me te herinneren dat er ooit eentje van Xiebu in de HOF heeft gestaan maar ondertussen een jaar later is dit bootje bijna omgeven en begroeid door het riet...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lost Boat +update
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Lost Boat
Als dat niet het Vinne is, met het herkenbare torentje op de achtergrond.
Mooie compo en leuke kleurtjes. Eventueel iets minder lucht 1/3deGroeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
-
Re: Lost Boat
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIk men me te herinneren dat er ooit eentje van Xiebu in de HOF heeft gestaan maar ondertussen een jaar later is dit bootje bijna omgeven en begroeid door het riet...
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams
Comment
-
-
-
Re: Lost Boat +update
Er scheelt gelijk iets met de kleuren vind ik.
Ik vind ze te warm denk ik.
Het straalt een beetje een kunstmatig sfeertje uit vind ik.
Heb je een grijsfilter gebruikt?
MvgIk ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Saihtam Bekijk berichtEr scheelt gelijk iets met de kleuren vind ik.
Ik vind ze te warm denk ik.
Het straalt een beetje een kunstmatig sfeertje uit vind ik.
Heb je een grijsfilter gebruikt?
Mvg
Comment
-
Wat mooi zeg......de kleuren, de reflectie, je standpunt, de diepte in je foto en natuurlijk ook het bootje!!
Mij stoort het niet de 50/50....zie je ook die prachtige gekleurde lucht!!
I like it!!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtmooie platen! ik zou ze zelfs nog iets durven op te lichten..
De foto's zijn goed....de hosting daarentegen "holy crap".Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtHier ook een beetje oplichten. Kijk je settings op de hosting ook maar weer eens na.....beide foto's zitten vol met posterisatie...vooral in de lucht erg vlekkerig.
De foto's zijn goed....de hosting daarentegen "holy crap".
Een tip misschien?
Comment
Comment