Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik men me te herinneren dat er ooit eentje van Xiebu in de HOF heeft gestaan maar ondertussen een jaar later is dit bootje bijna omgeven en begroeid door het riet...
Last edited by Jacobs Pascal; 30 december 2009, 07:14.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik men me te herinneren dat er ooit eentje van Xiebu in de HOF heeft gestaan maar ondertussen een jaar later is dit bootje bijna omgeven en begroeid door het riet...
Klopt, hij staat zelfs in de BoF 2009, als ik me niet vergis. Knappe foto, maar ik volg 1 van mijn voorgangers, net iets teveel 50/50 voor mij.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Er scheelt gelijk iets met de kleuren vind ik.
Ik vind ze te warm denk ik.
Het straalt een beetje een kunstmatig sfeertje uit vind ik.
Heb je een grijsfilter gebruikt?
Mvg
Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.
Er scheelt gelijk iets met de kleuren vind ik.
Ik vind ze te warm denk ik.
Het straalt een beetje een kunstmatig sfeertje uit vind ik.
Heb je een grijsfilter gebruikt?
Mvg
Yep ND effect.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Wat mooi zeg......de kleuren, de reflectie, je standpunt, de diepte in je foto en natuurlijk ook het bootje!!
Mij stoort het niet de 50/50....zie je ook die prachtige gekleurde lucht!!
I like it!!!
mooie platen! ik zou ze zelfs nog iets durven op te lichten..
Hier ook een beetje oplichten. Kijk je settings op de hosting ook maar weer eens na.....beide foto's zitten vol met posterisatie...vooral in de lucht erg vlekkerig.
De foto's zijn goed....de hosting daarentegen "holy crap".
Hier ook een beetje oplichten. Kijk je settings op de hosting ook maar weer eens na.....beide foto's zitten vol met posterisatie...vooral in de lucht erg vlekkerig.
De foto's zijn goed....de hosting daarentegen "holy crap".
Die posteresatie had ik al voor ik hem poste of op Bucket plaatste..Heb hem zo gelaten zoals hij was eerlijkj gezegd..Weet ook niet wat ik verkeerd gedaan heb met de bewerking ervan..Och ja niemand is perfect hé..
Een tip misschien?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment