Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
We kozen voor de kringelende "scenic route" om van Picton het zuidereiland in te rijden. Je kon wel om de kilometer stoppen om het landschap te fotograferen. Dit vond ikzelf de beste. Wat vinden jullie ?
Last edited by T.Trapper; 18 december 2009, 15:22.
Mooi doorkijkje met goede diepte; je wordt nieuwsgierig naar wat er verder rechts ligt.
Daar had ik net hetzelfde gedacht..Een heel stuk naar links had het geheel veel dieper uit laten komen.Nu stoort mij de rechter kant een beetje en is he voor mij niet meer dan een vakantie natuurschoon. De kleuren en scherpte echter zijn zeer goed.
Sorry maar das mijn persoonlijke mening.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind het origineel ook beter eerlijk gezegd.Wat ik bedoel is dat als je de opname zou opnieuw maken je wat meer naar links zou moeten gaan wandelen zodat je die boom niet in het viezier hebt.
Nu heb je gecropped en dat geeft minder diepte in de hele foto. Compositie bepalen als je de opname neemt niet achteraf.Al kan je uiteraard met de crop ook veel doen..Jammer van de boom.
Thnx voor de update.
Wat Doudeke zegt..Hoeveel schoons er nog te beleven is achter het hoekje..Dus je blijft een beetje op je honger zitten.Snappie?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Bij de opname dacht ik dat net die boom meer dieptewerking in het beeld zou brengen, maar ik moet je gelijk geven, Pascal. Zonder was beter geweest. Bedankt voor de opmerkingen en voor het kijken. Groetjes,
Dany
Bij de opname dacht ik dat net die boom meer dieptewerking in het beeld zou brengen, maar ik moet je gelijk geven, Pascal. Zonder was beter geweest. Bedankt voor de opmerkingen en voor het kijken. Groetjes,
Dany
Geen probleem.
Je hebt trouwens genoeg diepte al door het bootje in de verte en de huisjes in de heuveltjes..Zoek een kronkeling in het landschap op waardoor je dit nog sterker kan benaderen..Meestal is dit al genoeg.Maar ik begrijp je standpunt wel hoor maar meestal komt iets op de voorgrond storend over als je het niet goed intigreerd in je beeld.Das mijn gdachte erover hé en geen statement..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment