Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tijdens het blauwe uurtje
Collapse
X
-
-
Re: Tijdens het blauwe uurtje
De lucht is heel mooi Maar er staan naar mijn gevoel te veel storende elementen in de foto. Persoonlijk zou ik bijsnijden zodat het huis weg is en onderaan tot aan de 2 witte lijnen en dan heeft de foto veel meer diepteGroetjes Vicky
-
tis wel een (donker) blauwe uurtje geworden, maar vind het een geslaagde opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtDe lucht is heel mooi Maar er staan naar mijn gevoel te veel storende elementen in de foto. Persoonlijk zou ik bijsnijden zodat het huis weg is en onderaan tot aan de 2 witte lijnen en dan heeft de foto veel meer diepteMarsje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtDe lucht is heel mooi Maar er staan naar mijn gevoel te veel storende elementen in de foto. Persoonlijk zou ik bijsnijden zodat het huis weg is en onderaan tot aan de 2 witte lijnen en dan heeft de foto veel meer diepteMarsje
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtGokje, in Heverlee aan de overweg in de buurt v/h Arenbergkasteel gemaakt?Marsje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hurray Bekijk berichtik vond het huis erbij horen Vicky en niet storend.Groetjes Vicky
Comment
-
Met het huis hier op de voorgrond geef je wel diepte in je foto....de reflectie en kleuren zijn ook mooi! Misschien de onderkant wat croppen. Alleen vind ik het jammer dat er zoveel ruis te zien is, anders was het een hele mooi!!
Gr Tantine
Comment
-
-
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ben het wel met Vicky eens dat dat huis voor te veel
afleiding zorgt, de compositie daardoor iets rommeligs krijgt, terwijl de rechterhelft van je
foto juist heel mooi is
Comment
Comment