Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Met deze serie foto's heb ik voornamelijk een compositie van kleuren proberen na te streven. Daarnaast wilde ik graag een wat dromerig effect in de foto's. Ik hoor graag van jullie of dat geslaagd is
eveneens duidelijke voorkeur voor de derde.
bekijk m eens van op afstand: prachtige compositie met dat bosje in het donker, en het licht door de bomen.
Voor mij een geslaagd reekske...ééntje waar m'n aandacht iets langer bijbleef...
En het dromerige effect geeft toch wel die meerwaarde....(mijn gedacht hé...)
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Ik heb niet de Orton techniek gebruikt. slechts wat met een soft glow filter (in combinatie met contrast- en saturatie aanpassingen) gewerkt en iets met curves gespeeld.
Dank voor de link Bouk, ik ken uiteraard het bijbelverhaal maar had het hier nog niet mee geassocieerd tot je me erop wees
Comment