Vlak bij ons huis, eens wandeling gemaakt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dadizele 'bos'
Collapse
X
-
-
Re: Dadizele 'bos'
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtSpijtig van die paarse schijn op de blaadjes bovenaan.
Hoe noemt dat effect nu ook al weer ?
greetz
Cheeta
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Eerlijk gezegd vind ik het niet echt een spectaculaire foto, het komt bij mij ook wat rommelig over. Sorry, maar naar mijn mening niet echt showcase waardig.Mvg, Bart
http://www.bartzijlstra.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BjZ Bekijk berichtEerlijk gezegd vind ik het niet echt een spectaculaire foto, het komt bij mij ook wat rommelig over. Sorry, maar naar mijn mening niet echt showcase waardig.
gr. J@siu !!>>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BjZ Bekijk berichtEerlijk gezegd vind ik het niet echt een spectaculaire foto, het komt bij mij ook wat rommelig over. Sorry, maar naar mijn mening niet echt showcase waardig.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk berichtSpijtig van die paarse schijn op de blaadjes bovenaan.
Hoe noemt dat effect nu ook al weer ?
greetz
Cheeta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denjazzer Bekijk berichtja had et nog niet opgemerkt, is dat door de lens of zo veroorzaakt of door de lichtinval?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik had lichtmeting ingesteld op matrix ipv centrum gericht en de donkere onderkant minder aanwezig gekadreerd in de foto. Je foto gaat dan wat meer evenwicht tonen tussen de donkere en lichtere partijen. Als de bomen dan toch te donker worden, trek ik de schaduwen wat op in NX2. Hopelijk heb je hier wat aan.
Grtn WernerD-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door denjazzer Bekijk berichtbedankt Wicon, zal ik zeker eens proberen.
En de instellingen van mijn toestel is een blijvende fout die ik maak. Vergeet
altijd instellingen terug te zetten of te veranderen.D-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.
Comment
-
buiten die CA in die bladeren vind ik hem wel showcase waardig
Comment
-
Showcase waardig of niet, dat lijkt me de verantwoordelijkheid van de TS en van niemand
anders. Over de foto: ik vind de compositie best interessant, wel wat jammer van dat huis
dat er grotendeels in verscholen ligt en het geheel ietsjes rommeliger maakt
Comment
Comment