Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Eerlijk gezegd vind ik het niet echt een spectaculaire foto, het komt bij mij ook wat rommelig over. Sorry, maar naar mijn mening niet echt showcase waardig.
Eerlijk gezegd vind ik het niet echt een spectaculaire foto, het komt bij mij ook wat rommelig over. Sorry, maar naar mijn mening niet echt showcase waardig.
mee eens
gr. J@siu !!
>>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<
Ik had lichtmeting ingesteld op matrix ipv centrum gericht en de donkere onderkant minder aanwezig gekadreerd in de foto. Je foto gaat dan wat meer evenwicht tonen tussen de donkere en lichtere partijen. Als de bomen dan toch te donker worden, trek ik de schaduwen wat op in NX2. Hopelijk heb je hier wat aan.
Grtn Werner
D-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.
bedankt Wicon, zal ik zeker eens proberen.
En de instellingen van mijn toestel is een blijvende fout die ik maak. Vergeet
altijd instellingen terug te zetten of te veranderen.
bedankt Wicon, zal ik zeker eens proberen.
En de instellingen van mijn toestel is een blijvende fout die ik maak. Vergeet
altijd instellingen terug te zetten of te veranderen.
You're welcome, Werner.
D-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.
Dat kan voor jou niet showcasewaardig zijn , is zijn beslissing ik zie dat je alleen staat daarin
buiten die CA in die bladeren vind ik hem wel showcase waardig
Showcase waardig of niet, dat lijkt me de verantwoordelijkheid van de TS en van niemand
anders. Over de foto: ik vind de compositie best interessant, wel wat jammer van dat huis
dat er grotendeels in verscholen ligt en het geheel ietsjes rommeliger maakt
Comment