Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Van een entree gesproken..Deze kan tellen en meteen verdiend in de HOF.
Proficiat Monica en ik zou zeggen..Ga maar lekker landschappen doen ok?
Ook...Ook Pascal....er zijn zoveel leuke en mooie onderwerpen om te fotograferen
Eigenlijk is dit wel een mooi plekje om een seizoens vierluikje van te maken. Ik ga zeker en vast terug
Thanks voor de felicitaties allemaal! Sjonge....een HOF plaats
PROFICIAT met je hof plaatsje , foto gaat er mooi in passen
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Hoe maak je dergelijk wit kadertje aub ? (witte lijn met naam erin).
Dank bij voorbaat.
Een beginneling.
[Mod]Jouw vraag is misschien niet direct op z'n plaats hier in Monica's thread in Showcase. Ik heb je een PB gestuurd en met jouw goedkeuring verwijder ik hier jouw post.[/Mod]
Dank jullie wel voor de positieve reakties....ik had geen idee of dit een goede landschapsfoto is en of er genoeg diepte in zit. Feedback blijft welkom
Moar enfin, Monica. Je moet zo bescheiden niet zijn. Dit is een super plaatje.
Proficiat met je HOF...
Gewoonweg schitterend! Prachtig zicht met schitterende diepte, prachtige kleuren en details. Schitterend werk! Proficiat met je wel verdiende plaats in de HOF!
Comment