Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eerste: dat stukje lucht in de achtergrond jammer.
tweede: alleen het midden mooi belicht, links en recht te donker, misschien had flitsen hier een optie geweest.
grt,bouk.
eerste: dat stukje lucht in de achtergrond jammer.
tweede: alleen het midden mooi belicht, links en recht te donker, misschien had flitsen hier een optie geweest.
grt,bouk.
Ik heb de eerste geprobeerd zonder dat stukje, maar vond dit natuurlijker overkomen.
De tweede heb ik opzettelijk donkerder gemaakt links en rechts omdat ik dit mooier vond.
Bedankt voor je reactie! Iedereen hier trouwens!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
we zien onderweg die mooie kleurtjes, ze pakken en weergeven is dikwijls niet zo evident.
De 2e vind ik juist erg knap door dat heldere gedeelte in het midden dat mooi contrasteert met de donkerdere partijen eromheen !
Comment