Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Sorry, een opname die niet veel voorstelt Ik heb al veel betere van je gezien.
Groetjes chrit
Je mag dat zo niet stellen, je hebt idd al andere dingen van deze fotograaf gezien, je vond het goed ? Waarom heeft hij dan deze gemaakt ? Wat wil de fotograaf tonen ? Altijd dat afrekenen op technische of voorgeschotelde regels....
Maar begrijp me niet verkeerd, je mening is absoluut uniek en gewaardeerd
Vind deze plaat kwa licht en kleuren zeker goed gelukt.
De bewerking is voor mij zeer geslaagd en ik heb begrip voor deze bewerking..
Ik ga binnekort ook eens beginnen te schilderen met licht...Ook met minder voorstanders zal het toch mijn eigen goesting worden...Ongeacht de kritieken..Waar ik uiteraard begrip voor heb.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De lijnen in deze foto nemen je mooi mee naar achteraan in beeld......maar de toren is wat klein uitgevallen om als hoofdonderwerp interessant genoeg te zijn. Met een langere tele of door dichterbij te gaan blijven je leidende lijnen behouden....maar breng je de toren wel veel groter in beeld.
Comment