Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@bouk - @schoonspikke dacht het even ook na u opmerking maar legde een blad papier op de rand van de monitor en ja de zon en reflectie staan recht onder mekaar, het lijk mss optich bedrog
Bouk hij heeft gelijk...Ogen laten nakijken..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik wou dat ik er bij was
Knappe plaat. Weerom
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bouk hij heeft gelijk...Ogen laten nakijken..
prachtplaat - ook op mijn monitor staan ze pal onder elkaar - het is de "lengte" van het spiegelbeeld die het hem doet - en o ja ik draag ene bril die ik enkel 's nachts afdoe
Deze discussie trok mijn aandacht. Op de eerste plaats: een knappe foto, zoals we van JLM gewend zijn, maar ik heb de foto gedownload, in PS CS3 geopend, omdat de foto geresized is voor BD maar op 200% gezet en twee hulplijnen getrokken. Ik zie toch ook een lichte afwijking, dus er is wel degelijk wat. Wellicht een natuurkundig verschijnsel dat de wetenschappers onder ons kunnen verklaren?
Maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van deze prachtige opname.
Deze discussie trok mijn aandacht. Op de eerste plaats: een knappe foto, zoals we van JLM gewend zijn, maar ik heb de foto gedownload, in PS CS3 geopend, omdat de foto geresized is voor BD maar op 200% gezet en twee hulplijnen getrokken. Ik zie toch ook een lichte afwijking, dus er is wel degelijk wat. Wellicht een natuurkundig verschijnsel dat de wetenschappers onder ons kunnen verklaren?
Maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van deze prachtige opname.
Jawadde, 't is nog waar ook ...'t is idd wel minimaal maar 't is er wel..het zou leuk zijn als er hier iemand een wetenschappelijke verklaring zou voor kunnen geven...volgende x ga ik foto's getrokken in dergelijke omstandigheden zelf eens 'uitlijnen'...nu ben ik echt benieuwd...bedankt Les voor de reaktie
Comment