Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tot morgen zonnetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Tot morgen zonnetje

    Prachtig mooi
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

    Comment


    • #32
      Re: Tot morgen zonnetje

      Mooi verloop van kleuren.
      Ik hou wel van de staande breedhoek.
      Prima werk hoor Pascal!
      Op naar het HOF....
      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

      Comment


      • #33
        Re: Tot morgen zonnetje

        Nena en Bouk ik moet jullie teleurstellen.. Ik ben redelijk selectief in deze reeks en ik heb lang getwijfeld om er eentje met een bredere horizon te plaatsen maar deze waren lang niet zo goed van compo. Mede dat er vele zwarte mos deeltjes of ander zee gespuis op het strand lagen.Deze foto had relatief weinig van deze smurrie op het strand.Het zou me een paar uren kosten om deze allemaal weg te shoppen waar ik echt geen zin in had.
        Daarbij komt nog eens dat de opnames met een breder strand de verdeling van strand en horizon niet zo laag lag en als ik ging croppen zou voor mij het algeheel resultaat niet bevrdigend zijn.Als je goed kijkt op mijn voorgrond van deze foto dan zie je werkelijk mooie lichten en schaduwen en ik heb er niet aan gedacht op de camera te kantelen voor een weidser beeld.
        Daarom kan ik helaas jullie verzoek niet uitvoeren.Ik hoop op jullie begrip en ik zal de volgende keer eentje proberen te schooten maar dan moet ik wachten tot ik weer aan zee ben..
        Ik zal het de eerste komende maanden moeten doen met mijn favoriete plaats "het broek" of "het vinne" want ik heb nu mijn les pas geleerd.

        Ik heb nog wel wat zonnetjes die ondergaan hoor maar das voor later..

        Op deze LINK vind je het voorbeeld wat ik bedoel dan begrijpen jullie misschien wat ik bedoel.
        Last edited by Jacobs Pascal; 4 september 2009, 22:06.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #34
          Re: Tot morgen zonnetje

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Tunie ik heb het daar speciaal om gedaan om die kronkels in het zand te tonen waar toch telkens veel sfeer in zit en laat zien wat de zee met het strand doet na het terugtrekken..
          Bedankt voor de reactie.
          Daar kan ik je geen ongelijk in geven. Maak er een pano van bestande uit 3 of 4 fotos zodat de portretstand is gecamoufleerd, en ik kom hem direct halen bij je thuis om hier tegen de muur te hangen.

          Het is en blijft een mooie foto Enkel "smaak" ik iets anders.

          Comment


          • #35
            Re: Tot morgen zonnetje

            Heel knap.
            alles is reeds gezegd.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #36
              Re: Tot morgen zonnetje

              Heel mooie prachtige foto, pascal knap gedaan hoor

              Comment

              Working...
              X