Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onze toekomst?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: onze toekomst?

Zeer zeer mooi gedaan
    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
    www.cromagnonman.be

Comment

top hoor goe gedaan
      nikon stuff

Comment

daar zit uren werk in zeker? knap gedaan
        So much to do, so little time !
        http://franky289.fotopic.net/

Comment

Fantastisch gedaan, maar ik voel me toch een beetje in het ootje genomen.
          Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Behoeft geen woorden, respect our nature!
            Vriendelijke groeten, Sven
            Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Zeer knap knip en plak werk!!
              Zeker een HOF plaats waard!

SB
              Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

Comment

prachtige blend hoor Met welke tool maak jij je selectie van de beer want zo'n harig beest selecteren is behoorlijk moeilijk met al die haren hé....je kan het nauwelijks zien...jij hebt de techniek duidelijk goed onder de knie (ik worstel altijd met haren )...dat moet veel werk geweest zijn....KNAP
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Ik vind het toch maar een vreemde 'merge' hoor...
                  De beer is fel belicht door de zon en staat in een landschap waar de zon noch in de hemel, noch op de rotsen terug te vinden is. Het wringt gewoon...
                  Maar wel knap aan elkaar geplakt
                  Greetz, KAriboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                    Ik vind het toch maar een vreemde 'merge' hoor...
                    De beer is fel belicht door de zon en staat in een landschap waar de zon noch in de hemel, noch op de rotsen terug te vinden is. Het wringt gewoon...
                    Maar wel knap aan elkaar geplakt
                    Greetz, KAriboe
                    daar heb je een punt...ik had die discrepantie nog niet eens opgemerkt....de zon op de beer komt precies van een andere kant...ik vind het toch een toch een leuke plaat blijven
                    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Super knap gedaan en dat is zo eens iets anders en waarschijnlijk niet onmogelijk in de toekomst...maar ik vrees dat er dan niet meer veel van die ijsberen zullen zijn. Knap werk!

Groetjes,
                      Ann

Comment

Knap photoshopwerk; de plaat heeft iets surrealistisch
                        Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                        Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Het idee (verhaal) achter deze foto vind je overal terug op Internet. Blijft dat het knap gedaan is, maar er is onvoldoende rekening gehouden met de lichtval.

Comment

Knap werk, maar idd er schort iets aan de belichting. Daardoor nog meer speciaal...
                            Groetjes Hilde
                            http://hildeg.smugmug.com/

Comment

heel knap gedaan en heel mooi licht
                              Groetjes Vicky

Comment

Ik wil hier geen controverse over doen ontstaan maar dit doet mij denken aan de eeuwige discussie rond hdr (en vooral overdreven hdr).
                                Voor mij is dit geen foto meer maar een (kunst)werk.

Zelf heb ik mij daar nooit aan gewaagd, dus ik kan niet oordelen over de gebruikte technieken en hoe moeilijk dit wel niet zal zijn maar zolas bij de meeste kunstwerken (zeker de moderne) lopen de menigen zeer uiteen over de waarde van zo'n werk.

Ik wil er dus voor uitkomen dat ik dit niet mooi vind: het lijkt mij een prentje uit een amerikaanse strip met veel gevoel voor dramatiek ingekleurd.
                                Dit vind ik overal meer en meer terug en komt grotendeels door de grote invloed van de reclamebusiness: sla maar eens een tijdschrift open en de opgefokte foto's springen eruit.

Ik vraag mij dan ook af wat de fotografen hiermee moeten.
                                Alles kan met photoshop, of alternatieven maar wat moet een fotograaf dan nog met zijn techniek en oog aanvangen?

Sorry dat ik er zo over denk maar het moest er deze keer uit.
                                Nogmaals: geen controverse, wel mijn gedacht.

Comment

Working...
                                X