Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het uitzicht is het enige wat mooi is aan deze baan als theeplukker, elke dag 20 kilo plukken. Geen 20 kilo?! geen geld... en dat voor 950 rs +- 6 euro.
waaauw das een prachtige foto hij werkt wel voor weinig geld maar in een heel mooie omgeving ... alhoewel daar koopt hij geen rijst van
Ik hoop van deze foto maandag in onzen HoF te zien
Schitterend landschap (ben daar ooit ook nog eens geweest)
Alleen jammer dat de theeplukker er niet groter opstaat...een stukje bovenaan wegcroppen laat hem misschien iets beter tot zijn recht komen ?
De beweging van het vallendewater is heel erg mooi weergegeven
waaauw das een prachtige foto hij werkt wel voor weinig geld maar in een heel mooie omgeving ... alhoewel daar koopt hij geen rijst van
Ik hoop van deze foto maandag in onzen HoF te zien
En voor mij mag hij er ook in!
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Heel mooie plaat. Sorry, prachtige plaat. Ik ben het eens met Ann, de thee plukker geeft diepte aan de plaat en dat hij er klein opstaat is niet erg, dat geeft nog maar eens aan hoe groot die waterval niet is.
De thee plukker zorgt er ook voor dat je een idee hebt waar het is.
Comment