Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mistig Bokrijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mistig Bokrijk

Mooie foto's. Een groot voordeel van mist is dat het de zon wat tegen houd en het beschikbare licht mooier verdeeld zonder harde schaduwen. Knap vastgelegd.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Mooi, eerste heeft mijn voorkeur
      Groetjes Hendrika

Comment

Twee mooie sfeervolle foto's
        mvg,
        Ludo V.

Comment

Twee prachtige foto's met een heerlijke sfeer, zo'n mooi licht en zalige kleuren! Knap gezien en prachtig vastgelegd. Ik vind ze beiden super!

Groetjes,
          Ann

Comment

Allen dank voor de reacties.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Beide knappe sfeerplaten voor mij toch de 2de, dan wel de updateversie
              Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
              www.cromagnonman.be

Comment

Ik ben fan van je tweede (update)

Zoveel sfeer in die plaat, heel knap
                --- Panasonic FZ 50---
                ---Canon Eos 450D---

Comment

WOW Pascal, wat plaats je een hoop mooie foto's de laatste weken....ik zit hier echt te kwijlen

Ik ga voor foto nr 2...met de koeienbillen uit het origineel, maar dan met de netjes weggewerkte vlekken in de lucht. Prachtig!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                    allebei heel mooie Pascal, maar ik ben ook voor de 1e. Vanwege de kleur en vanwege de rust die er uit straalt.

Groeten, Bert
                    Hier moet ik bert in volgen

Groetjes chrit.
                    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

Ik zou dit ook wel willen fotograferen maar dan moet ik zo vroeg opstaan.
                      Wat de foto's betreft : chique!

(fijn je gisteren ontmoet te hebben. (Alleen spijtig dat er daar iemand rondliep die regelmatig profiteert van andermans werk . Maar dit is een persoonlijk proleem met iemand)

Comment

waw hoe doe je het toch! ze zijn alle2 evenwaardig voor mij. ik verkies wel de bewerkte 2de versie.

Moet dringend eens vroeg opstaan, en me vooral buiten Brussel begeven!!
                        En dan ook LR2 eens leren gebruiken (ben eigenlijk wel zeer benieuwd naar het origineel van deze platen om het verschil te kunnen zien).
                        Vriendelijke groeten, Sven
                        Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

ben eigenlijk wel zeer benieuwd naar het origineel van deze platen om het verschil te kunnen zien).
                          Beste Sven als ik de tijd heb zal ik de originele eens PM,en.

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                          Ik zou dit ook wel willen fotograferen maar dan moet ik zo vroeg opstaan.
                          Wat de foto's betreft : chique!

(fijn je gisteren ontmoet te hebben. (Alleen spijtig dat er daar iemand rondliep die regelmatig profiteert van andermans werk . Maar dit is een persoonlijk proleem met iemand)
                          Eensgelijk over die ontmoeting. Ik heb gisteren nog eens naar mijn reeks gekeken en ik moet zeggen voor de eerste keer met flits zijn ze aardig gelukt.
                          Ja en over die persoon waar je het over hebt weet ik wie je bedoeld volgens mij.Was het die jonge snaak?
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Allebei heel mooi van toning. Dat zalige ochtendlicht is echt de beloning van de vroeg opstaander. Als ik er eentje moet kiezen ga ik voor de zijdezachte warme lucht van de eerste, al vind ik die koe in de 2e ook wel een leuk accent.
                            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Working...
                            X