Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Nee hoor , er is niet teveel licht op die rots, die steen is van origine keiwit.
En dan toont dat zo.
mooie plaat, maar naar mijn smaak net even te veel saturatie,
Verder
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Prachtig zicht met heerlijke kleuren. Ik vind de contrasten tussen het groene van het gras en de donkere lucht echt prachtig! Knap vergezicht en mooie details. Super werk!
Ow ow ow ..je weet dat ik hier van hou..Lijkt wel net eentje met mijn soort bewerking..
Wel met het verscherpen wat opletten en the shaduwen en highlights een beetje in de gaten houden. Over de saturatie zou ik willen zeggen dat eigenlijk deze soort opnames zich daar wel toe lenen..
Ik zou zeggen laat de rest maar komen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ow ow ow ..je weet dat ik hier van hou..Lijkt wel net eentje met mijn soort bewerking..
Wel met het verscherpen wat opletten en the shaduwen en highlights een beetje in de gaten houden. Over de saturatie zou ik willen zeggen dat eigenlijk deze soort opnames zich daar wel toe lenen..
Ik zou zeggen laat de rest maar komen.
Hier hou ik ook van.
Ook akkoord ivm verscherpen.....
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment