Meneham
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lightning strikes Meneham
Collapse
X
-
Lightning strikes Meneham
mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mmLabels: Geen
-
-
Re: Lightning strikes Meneham
setting leent zich heel goed voor dit fenomeen, het creëert een spookachtig sfeertje...een dubbeltreffer zou ik zeggen
Hoe doe je zoiets overdag ? 's Nachts kan je je sluiter laten openstaan en hopen dat het bliksemt zolang de sluiter openstaat. Overdag kan je dat toch niet ? Licht je een tipje van de sluier want ik denk dat ik hier nog kan van bijleren."If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Goeie timing en dan nog een mooie compo meegenomen; knap hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtsetting leent zich heel goed voor dit fenomeen, het creëert een spookachtig sfeertje...een dubbeltreffer zou ik zeggen
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDenk er precies hetzelfde over, veel Harry Potter sfeer
Inderdaad,om het even hoe het tot stand gekomen is,ik kan het zeer smaken.
WalterD850
Comment
-
-
Heel mooi gedaan Ik zou zelfs durven suggereren om rechts wat bij te snijden juist op het punt waar de rots naar beneden afloopt zodat het huisje net op 2/3 komt te liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtDenk er precies hetzelfde over, veel Harry Potter sfeer
grtjs,
jeannot
Comment
-
Zeer sfeervol plaatje, mooie bewerkingJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Leuke bewerking. Is de lightning van de zelfde plaats of komt dit van een heel andere foto?vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtLeuke bewerking. Is de lightning van de zelfde plaats of komt dit van een heel andere foto?mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
-
benauwelijk mooie bewerkingThe quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment
-
Ik vind het een zeer mooi sfeerplaatje. Prachtige bewerking
Lily-- visit: www.photographic-memories.be
Comment
-
sjoemelaar
wat als je de voorgrond een stuk donkerder maakt?
mm
Comment
Comment