Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
setting leent zich heel goed voor dit fenomeen, het creëert een spookachtig sfeertje...een dubbeltreffer zou ik zeggen
Hoe doe je zoiets overdag ? 's Nachts kan je je sluiter laten openstaan en hopen dat het bliksemt zolang de sluiter openstaat. Overdag kan je dat toch niet ? Licht je een tipje van de sluier want ik denk dat ik hier nog kan van bijleren.
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Heel mooi gedaan Ik zou zelfs durven suggereren om rechts wat bij te snijden juist op het punt waar de rots naar beneden afloopt zodat het huisje net op 2/3 komt te liggen
Comment