71 meter boven de grond. Vers van gisteren
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Toren zicht bij nacht
Collapse
X
-
-
Re: Toren zicht bij nacht
Prachtige nachtfoto man, favoriet is zeker 2de, ik zou wel es willen meegaan.Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Comment
-
Als we nu eens die storende stelling wegdenken bij de eerste, en de top van het torentje belicht er bij denken, dan had dit best een mooie foto geweest hoor.
Bij de tweede stoort ook een stukje stelling, jammer.
Bij de derde vind ik het huis, links onder, te plat gedrukt.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
respect voor de beklimming , maar de foto's an sich spreken niet zo heel erg aan.. ook de opname bij daglicht niet.. het uitgebrande licht en de vervorming zowel bovenin de plaat als het gebouw links-onder,(die sterk afhelt) zijn hier de boosdoeners..ik hou ook van nachtfoto's, maar in F1 is het flitslicht storend, waardoor je aandacht getrokken wordt naar het verlichte deel van de torenspits en de stellage, F2 is eigenlijk nog de beste, ware het niet, dat hier ook weer behoorlijke vervorming is..en er is geen punt wat de aandacht trekt..
Comment
Comment