Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zonsondergans 'Rode Sluis' ( Koewacht )
Collapse
X
-
-
-
Re: Zonsondergans 'Rode Sluis' ( Koewacht )
Prachtige foto's! En voor mij ook de laatste twee, de eerste heeft inderdaad een beetje een rare lucht. Ik vind dat zachte effect heel mooi en het is erg sfeervol. Prachtige zichten met heerlijke kleuren! Knap gedaan!
Groetjes,
Ann
Comment
-
persoonlijk vind ik de nabewerking iets TE.. wat voornamelijk in F1 tot uiting komt..qua compo vind ik F2 de beste..maar ook hier weer.. de bewerking die mij niet kan bekoren.. volgens mij zijn ze zonder nabewerking veel beter..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtpersoonlijk vind ik de nabewerking iets TE.. wat voornamelijk in F1 tot uiting komt..qua compo vind ik F2 de beste..maar ook hier weer.. de bewerking die mij niet kan bekoren.. volgens mij zijn ze zonder nabewerking veel beter..
Mvg,
Frederic
Comment
-
mooi, bewerking is een persoonlijke smaak, voor mij de tweedeJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk berichtpersoonlijk vind ik de nabewerking iets TE.. wat voornamelijk in F1 tot uiting komt..qua compo vind ik F2 de beste..maar ook hier weer.. de bewerking die mij niet kan bekoren.. volgens mij zijn ze zonder nabewerking veel beter..
Comment
-
Drie mooie! Wellicht zonder bewerking hetzelfde...
Grtz,Fabienne
Zeg wat jij wilt zeggen, in plaats van wat anderen willen horen.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
-
Alvast iedereen bedankt voor de reacties . hier en daar heb ik wss wel me een beetje te veel op laten gaan in de nabewerking .
Dit zijn de originele foto's zoals ze toentijds uit de oude G5 zijn gerold .
Groetjes
Comment
-
een mooie tweede
proficiat met je verjaardag vandaagGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment