Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Voor mij de twee laatste omdat ik met de eerste lucht problemen heb.
Kwa originaliteit krijg je een 10 van me..
Prachtige compo trouwens die tweede..Super.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Prachtige foto's! En voor mij ook de laatste twee, de eerste heeft inderdaad een beetje een rare lucht. Ik vind dat zachte effect heel mooi en het is erg sfeervol. Prachtige zichten met heerlijke kleuren! Knap gedaan!
persoonlijk vind ik de nabewerking iets TE.. wat voornamelijk in F1 tot uiting komt..qua compo vind ik F2 de beste..maar ook hier weer.. de bewerking die mij niet kan bekoren.. volgens mij zijn ze zonder nabewerking veel beter..
persoonlijk vind ik de nabewerking iets TE.. wat voornamelijk in F1 tot uiting komt..qua compo vind ik F2 de beste..maar ook hier weer.. de bewerking die mij niet kan bekoren.. volgens mij zijn ze zonder nabewerking veel beter..
Ik volg, dit lijken mij 3 super foto's die deze nabewerking absoluut niet nodig hebben
De zon kan inderdaad mooi ondergaan op 'De Rode Sluis'. Ik maak mij sterk dat de originele opnames ruim zo mooi zijn. Deze bewerking is niet echt mijn ding.
een mooie tweede
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment