Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik kan hier ook niet meer over zeggen...Ben maar een Rookie als ik dit zie..en er ook geweest in Audressel en die wind met de nevel van de zee maken het er niet makkelijker op nee...
Knap werk Peter.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
De laatste tijd veel te weinig tijd gehad om hier rond te kijken, maar wat een zalige "moody" prent is dit weer. Ik las dat ze in de HoF staat: zeer verdiend
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Steun...Welke steun. Goed werk word altijd beloond en dat alleen omdat je weet waar je mee bezig bent.
Proficiat Peter met deze alweer verdiende HOF. Begint weer stil een gewoonte te worden.Moet toch eens afspreken ergens om een workshop of zo..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment