Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De onderste helft van elke foto is naar mijn mening te donker, naar het zwarte toe. IK heb hier op BD al foto's gezien in HDR techniek waar in zulke situaties de contrasten beter in de hand worden gehouden (maar dan ook hierin niet overdrijven hé).
Waar je in de onderste helft dan gaat naar kijken zijn de waterplassen bijvoorbeeld, die in foto 2 nogal weinig zichtbaar zijn. Anderzijds zijn het de silhouetten die af kunnen steken tegen de, wel mooie lucht, maar enkel in foto 3 zijn wat bomen zichtbaar en dan staan ze nog tegen de linkerrand.
De zon heb je wel mooi in beeld kunnen brengen (vooral bij 2) en heb je flares kunnen vermijden (maar ja zo sterk zal de zon nu ook wel niet meer geweest zijn denk ik).
Comment