Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
subtiel
Mooie composities , maar ik ben nu eenmaal geen liefhebber van zware nabewerkingen aan foto's.
Zou deze waarschijnlijk mooier vinden met de natuurlijke lichtomstandigheden.
Ja Jeannot, ik weet dat je er graag invliegt.
Heel mooie compo's. Maar ik denk dat met iets minder enthousiaste bewerkingen deze foto's minstens even goed zouden zijn.
Daarin verschillen we van mening. No hard feelings ?
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Heel mooie compo's. Maar ik denk dat met iets minder enthousiaste bewerkingen deze foto's minstens even goed zouden zijn.
Eerlijkheid gebied me van in deze mening mee te gaan.Da' voorkeur hé.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
zeker no hard feelings Patrick,ik heb dit al eens in en vorig draadje aangehaald,
ieder moet zijn mening kunnen delen,en het zou wat worden moesten we allen dezelfde smaak hebben
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
idem macro ,smaken verschillen,en daar dient ook een reactie op gegeven te worden
subtiel
Mooie composities , maar ik ben nu eenmaal geen liefhebber van zware nabewerkingen aan foto's.
Zou deze waarschijnlijk mooier vinden met de natuurlijke lichtomstandigheden.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Dit heb ik al ergens in een draadje vermeld, men houd van HDR of men houd er niet van.
En met HDR kan men alle kanten kanten op, van nauwelijks opvallend tot heel zwaar.
Als ik een HDR bewerkte foto niet mooi vind (te zwaar bewerkt) dan reageer ik daar niet op, dat vind ik voldoende.
Ben het echter eens dat HDR soms misbruikt wordt hoor. Maar hier is dit zeker het geval niet, met alle respect voor ieders mening.
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment