Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik had het niet tegen u persoonlijk hoor.
Meer in het algemeen en ook met de bedoeling dat ieder zijn zeg moet doen en niet te vaak anderen volgen in de mening.
Dat geeft een applausmachine werking / beeld, en dat iriteerd sommigen ook.
En ik volg u.
Er zijn erbij die plaatsten vorig jaar ergens een keer een fotoke en slachten nu een goede foto af op louter en alleen smaak.
Ach ja , het leven van een goede foto als deze op een forum gaat nog.
Wijk je af dan heb je het moeilijk.
Laten we ons van al die zeveraars niets van aantrekken. Het is mischien moeilijk maar uiteindelijk Kennen de TS's die hier regelmatig een foto plaatsen de commentsgevers en weten zij wie het goed bedoeld (wat niet wil zeggen gelijk hebben) of wie niet.
Wat mij wel opvalt is de werking van de moderators tegenover 2 jaar terug. Toen speelde ze veel korter op de bal.
Robby
iedereen hartelijk bedankt voor de mooie commentaren,wat betreft sommige onenigheden,ieder heeft recht op zijn of haar gegronde mening,is die nu positief of negatief, de TS heeft er altijd iets aan,en moet zich dan ook daarbij neerleggen
het zou anders nogal een zootje ongeregeld worden moest iedereen dezelfde menig
delen,
iedereen hartelijk bedankt voor de mooie commentaren,wat betreft sommige onenigheden,ieder heeft recht op zijn of haar gegronde mening,is die nu positief of negatief, de ts heeft er altijd iets aan,en moet zich dan ook daarbij neerleggen
het zou anders nogal een zootje ongeregeld worden moest iedereen dezelfde menig
delen,
ik zou zeggen tot de volgende,
grtjs,
jeannot
haleluja ...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oei! Bijna gemist! Dat zou zonde zijn; wat een prachtig wolkendek heb je hier vastgelegd!
Kan alleen maar beamen dat je resultaten steeds beter worden!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Comment