Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Streek Katarakt + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Streek Katarakt + update

Prachtig bewerkte opname, op het randje af wat saturatie betreft, maar wel aan de veilige kant van de rand. Je hebt de gave om de bewerking heel subtiel af te ronden. Je mag van mij ook m'n vignetjes op die manier wel doen
    Geniet van deze foto zowel in kleur als mono.
    Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Hans, ik respecteer ieder zijn mening, zelfs de uwe al sta je er ook alleen bij.
      Het zou super saai zijn als je hier uw gedacht niet zou mogen zeggen.
      Maar dan onmiddelijk het origineel opvragen lijkt mij over de schreef gaan, vooral na de vorige commotie.

Grtz, RF

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      De rest van de minder positieve comentaren daar stel ik me de vraag bij of het nu om te vringen is of niet? Who cares...Maar meningen verschillen steeds en daar moeten me uiteraard rekening mee houden.
      .
      Met alle respect voor alle comment hierboven maar je zou schrik krijgen om uw mening te zeggen.
      Wie zegt dat Hans hier alleen bij staat en dat minder positieve comments bedoeld zijn voor te wringen!!!!!!!
      Soms is het intressant om het origineel eens te bekijken. De reden waarom is natuurlijk een hele andere kwestie. Als men het origineel vraagt omdat men zegt dat je het niet eerlijk speelt, dan spreekt men over controlle en daar ben ik niet mee akkoord.
      Maar als men eens wil zien met wat de ts'r begint om zo via het eindresultaat te kijken wat de mogelijkheden zijn en zo lessen te trekken waarom zou men dan het origineel niet mogen vragen? het is dan aan de ts'r te oordelen dat hij dit wil doen of niet.
      Als iemand voor die laatste reden het originel vraagt om bij te leren dan denk ik niet dat er één ts'r op zijn teen zal getrapt zijn.

On topic
      Compo Voor mij mag er onderaan wat meer op staan omdat je daar toch te maken hebt met een mooi lijnenspel , dit mag zelfs ten koste van een stukje wolken bovenaan.
      Je loopt hier inderdaad op het lijntje wat betreft kleuren, contrast,saturatie. Dat hans zegt dat je er over gaat kan ik goed begrijpen. Waar Henk zegt dat je langs de veilige kant van de rand of lijntje loopt, zeg ik dat je langs de gevaarlijke kant loopt.
      Je hebt bijna het effekt dat de de voorgrond geplakt is op de blauwe lucht. Waarmee ik natuurlijk niet zeg dat je dat gedaan hebt voor alle duidelijkheid.
      Omdat je hier goed je evenwicht houd kan ik alleen maar zeggen dat je foto..
      Als je nog meer risiko's wil nemen met het het gevaar dat je op je bek gaat zorg er dan voor dat je zwaar op je bek gaat want zo heb je hier ook al een paar goede gepost
      Robby
      Nb De kleurenversie voor mij
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

'k Ga voor de prachtige kleurenversie zw/w is niet zo mijn ding
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

Comment

Mooie foto zulke foto's kan ik wel smaken, maak er maar veel van die , en je kleuren zijn ok hoor , is de kleur van de lente je moet er nu bij zijn, want binnen een maand kan je die niet meer nemen

Comment

Re: Streek Katarakt

doe mij maar de kleurenversie van je foto. Heerlijk beeld en de kleurschakeringen in de velden geven 'n mooi evenwicht vind ik.
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Mooie omzetting naar ZW Jeannot
              Goed gedaan
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Met alle respect voor alle comment hierboven maar je zou schrik krijgen om uw mening te zeggen.
                Wie zegt dat Hans hier alleen bij staat en dat minder positieve comments bedoeld zijn voor te wringen!!!!!!!
                Soms is het intressant om het origineel eens te bekijken. De reden waarom is natuurlijk een hele andere kwestie. Als men het origineel vraagt omdat men zegt dat je het niet eerlijk speelt, dan spreekt men over controlle en daar ben ik niet mee akkoord.
                Maar als men eens wil zien met wat de ts'r begint om zo via het eindresultaat te kijken wat de mogelijkheden zijn en zo lessen te trekken waarom zou men dan het origineel niet mogen vragen? het is dan aan de ts'r te oordelen dat hij dit wil doen of niet.
                Als iemand voor die laatste reden het originel vraagt om bij te leren dan denk ik niet dat er één ts'r op zijn teen zal getrapt zijn.
                Terwijl jij lekker lag te bakken in cuba is er nogal wat vreemde en nare kritiek geweest op gNo zijn schitterende foto's en heeft hij al meerdere malen de orginelen "moeten" plaatsen. Ik vind dat gezeik over gNo zijn bewerkingen inmiddels erg irritant worden en ik kan , wat deze kwestie aangaat, wel heel goed voorstellen dat de TS daar geen zin meer in heeft Robby.

In holland zeggen we: volgens mij is het de kift dat mensen steeds weer over hetzelfde beginnen.

Prachtige plaat weer gNo, je kan straks wel een expositie gaan beginnen
                Die wolken zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Terwijl jij lekker lag te bakken in cuba is er nogal wat vreemde en nare kritiek geweest op gNo zijn schitterende foto's en heeft hij al meerdere malen de orginelen "moeten" plaatsen. Ik vind dat gezeik over gNo zijn bewerkingen inmiddels erg irritant worden en ik kan , wat deze kwestie aangaat, wel heel goed voorstellen dat de TS daar geen zin meer in heeft Robby.

In holland zeggen we: volgens mij is het de kift dat mensen steeds weer over hetzelfde beginnen.

Die wolken zijn
                  goed gezegt monica , kritiek moet natuurlijk kunnen , en van de ene is het makkelijker dan van de andere en dat mag eigenlijk al niet kunnen , maar je hebt inderdaad ook zeurpieten, bv zijn er die je alleen maar komen met kritiek als ze denken dat er wat van te zeggen is , maar je ziet ze nooit als je een goeie foto post , ja mag zeggen dat een foto , je niet kan boeien , maar dan moet je ook lof kunnen uit spreken op de betere foto's
                  Last edited by koen1950; 24 mei 2009, 08:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

Die wolken zijn
                    Inderdaad TEVEEL IS TEVEEL maar ook hier weer, de mensen die het goed bedoelen worden hier gestraft door de mensen die slechte bedoelingen hebben met het opvragen van de originelen.
                    Robby

Comment

Heel goede omzetting

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                        Inderdaad TEVEEL IS TEVEEL maar ook hier weer, de mensen die het goed bedoelen worden hier gestraft door de mensen die slechte bedoelingen hebben met het opvragen van de originelen.
                        Robby
                        dat is ook waar robby , maar dat hoeft niet als dat allemaal met respect gebeurt is er niets aan de hand iedereen kan er van leren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
                          dat is ook waar robby , maar dat hoeft niet als dat allemaal met respect gebeurt is er niets aan de hand iedereen kan er van leren
                          Feitelijk wilde ik alleen vragen hoe de ZW omzetting gebeurd is, omdat ik in de wolken net even wat tekening miste die ik in de kleuren wel zie.
                          En ik hier de ZW gewoon heel goed vindt, overigens zonder de kleuren versie minder goed te vinden.
                          Dus, een kritische kanttekening bij een compliment met de natuurlijk bij mij aanwezige nieuwsgieringheid van de steeds verder lerende fotograaf. .

Aan allen zou ik willen meegeven, Het gaat hier om de fotografie en het leren van elkaar !.
                          Hier zie ik bij deze foto een bewerking en wil er wat meer over weten, tevens geef ik aan waarom ik dat wens te weten.
                          En dat kan heel helder zijn en gaat alleen de TS-er en mij iets aan.
                          Wat niet wil zeggen dat anderen daar ook aan mee mogen lezen, leren en zo, maar of men ook hun mening over de gestelde vraag moet geven is off topic.
                          Last edited by Irineas; 24 mei 2009, 14:51.
                          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                            Feitelijk wilde ik alleen vragen hoe de ZW omzetting gebeurd is, omdat ik in de wolken net even wat tekening miste die ik in de kleuren wel zie.
                            En ik hier de ZW gewoon heel goed vindt, overigens zonder de kleuren versie minder goed te vinden.
                            Dus, een kritische kanttekening bij een compliment met de natuurlijk bij mij aanwezige nieuwsgieringheid van de steeds verder lerende fotograaf. .

Aan allen zou ik willen meegeven, Het gaat hier om de fotografie en het leren van elkaar !.
                            Hier zie ik bij deze foto een bewerking en wil er wat meer over weten, tevens geef ik aan waarom ik dat wens te weten.
                            En dat kan heel helder zijn en gaat alleen de TS-er en mij iets aan.
                            Wat niet wil zeggen dat anderen daar ook aan mee mogen lezen, leren en zo, maar of men ook hun mening over de gestelde vraag moet geven is off topic.
                            Volledig mee eens en laat de ts'r beoordelen wie het goed meent of niet.
                            Robby

Comment

Daar is niets mis mee in mijn ogen, daar hebben wij ook wat aan , ik doelde dan ook op heel andere leden die echt alleen maar reageren om kritiek te geven , en als je een foto plaatst waar er alleen maar goede kritiek op gegeven word, zie je ze niet, ik had het niet iemand die hier gereageerd had!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
                                Daar is niets mis mee in mijn ogen, daar hebben wij ook wat aan , ik doelde dan ook op heel andere leden die echt alleen maar reageren om kritiek te geven , en als je een foto plaatst waar er alleen maar goede kritiek op gegeven word, zie je ze niet, ik had het niet iemand die hier gereageerd had!
                                Hoi Koentje

Ik had het niet tegen u persoonlijk hoor.
                                Meer in het algemeen en ook met de bedoeling dat ieder zijn zeg moet doen en niet te vaak anderen volgen in de mening.
                                Dat geeft een applausmachine werking / beeld, en dat iriteerd sommigen ook.

En ik volg u.
                                Er zijn erbij die plaatsten vorig jaar ergens een keer een fotoke en slachten nu een goede foto af op louter en alleen smaak.
                                Ach ja , het leven van een goede foto als deze op een forum gaat nog.
                                Wijk je af dan heb je het moeilijk.

Comment

Working...
                                X