Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik denk persoonlijk dat hier meer moet inzitten. Mijn blik wordt geweldig de diepte ingetrokken... om daar te pletter te slaan tegen een groene haag..
Er hangt ook een waas over de foto, eens terug gaan op een heldere dag lijkt me.
prachtig en getrokken door een nuchtere boer.
grt,bouk.
Ja die doet volgens mij mee aan de kampioenschappen sleuven trekken of zo..Zo recht
De foto is mooi maar ik had graag maar zag hem graag afgesneden tot boven de haag..Met een beetje haag uiteraard.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Als ik aan de linkerkant wat wegknip zodat de bredere strook grond in het midden komt is het dan een betere foto?
obiwan
Als ik de haag wegknip is het dan een betere foto?
bouk
"een nuchtere boer".
Je klinkt als een kenner. klopt dat?
'k Denk dat je met bijsnijden de drie gleuven niet recht in de foto kunt krijgen. Als die recht in het midden van de foto staan dan wordt het oog daardoor nog meer in de foto getrokken.
De tip van bijsnijden vind ik ook prima maar dan wel het grootste deel van de haag laten staan.
En voor bouk heb je het mis ... 't is een schipper geweest in een vroeger leven.
Comment