Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

knuppelpad vinne + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: knuppelpad vinne + update

Zalige foto, Jeannot, vooral de update dan!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

waw, deze mag bij mij zo aan de muur (de update weliswaar !)
      "Experience is simply the name we give our mistakes."
      "Oscar Wilde"

Comment

Wat een plaatje, ik krijg er tranen in mijn ogen van.

Comment

Ongelooflijk tis weer zo een mooie

Comment

Prachtig! Deze is af!
            (Jammer dat ik geen ochtendmens ben...)
            Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
              Prachtig! Deze is af!
              (Jammer dat ik geen ochtendmens ben...)
              Dan ga je gewoon een keer heeeeeel laat naar bed.
              Ik ben er klaar mee.

Comment

Het is hier weer van wauw, goed,zalig enz met de nodige iconen. Alle respect voor deze meningen, maar ik zou toch eens willen weten waarom dit waw effekt. Daar ben ik eens beniewd naar louter uit intresse.
                Ik vind deze niet slecht maar ook niet goed. Voor mij veel te veel blauw. Teveel van het goede. Zelfs het houtwerk ziet blauw.
                Door te croppen, zodanig dat de horizon naar voor komt en niet zo veraf meer is, komt de foto meer in evenwicht.
                Je mag contrast hebben tussen het donkere (blauwe) en het vurige van de achtergrond ,maar hier is het iets te veel voor mij.
                Een zonsondergang moet een evenwicht zijn tussen de zon die verdwijnt en de nacht die komt. Dit gebeurd in deze weersomstandigheden zeer gelijkmatig. Hier heb ik de indruk dat je juist te laat bent voor deze zonsondergang. Door te croppen bekom je dit evenwicht terug.
                Zoals reeds gezegd niet slecht mar je kunt veel beter, dat heb je al bewezen.
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                  we zullen eens iets afspreken om samen een shoot te gaan doen goed

mvg,

xiebu
                  JA GRAAG D.!
                  Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                    Het is hier weer van wauw, goed,zalig enz met de nodige iconen. Alle respect voor deze meningen, maar ik zou toch eens willen weten waarom dit waw effekt. Daar ben ik eens beniewd naar louter uit intresse.
                    Ik vind deze niet slecht maar ook niet goed. Voor mij veel te veel blauw. Teveel van het goede. Zelfs het houtwerk ziet blauw.
                    Door te croppen, zodanig dat de horizon naar voor komt en niet zo veraf meer is, komt de foto meer in evenwicht.
                    Je mag contrast hebben tussen het donkere (blauwe) en het vurige van de achtergrond ,maar hier is het iets te veel voor mij.
                    Een zonsondergang moet een evenwicht zijn tussen de zon die verdwijnt en de nacht die komt. Dit gebeurd in deze weersomstandigheden zeer gelijkmatig. Hier heb ik de indruk dat je juist te laat bent voor deze zonsondergang. Door te croppen bekom je dit evenwicht terug.
                    Zoals reeds gezegd niet slecht mar je kunt veel beter, dat heb je al bewezen.
                    Robby
                    Robby, afgezien van de kwaliteit van de foto (die ik wel waardeer):
                    Als er één schaap over de dam is, volgen er meer. En er lopen hier op BD veel schapen rond. Kom je dan met kritiek, dan val je uit de koninklijke boot.
                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                      Kom je dan met kritiek, dan val je uit de koninklijke boot.
                      Henk
                      Yep, en er zijn er zelfs die dan foto's verwijderen of op hun kop zetten.
                      Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                        Yep, en er zijn er zelfs die dan foto's verwijderen of op hun kop zetten.
                        Ja, verwijderen is echt flauw hè!
                        Henk
                        (BD1383NL)

Comment

Working...
                        X