Voor respectievelijk lucht, zee en strand.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blauw, blauw, wit.
Collapse
X
-
-
Re: Blauw, blauw, wit.
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht1 en 2: te veel lucht. Bij je derde zou ik een stuk rechts en bovenaan wegcroppen, het onderwerp heeft teveel ruimte rondom zich.
groetjes,
Comment
-
eerste een mooie, jammer dat het afdak de mooie wolken verstoort.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk berichtGeeft de paal in foto 2 licht?
Bij nader inzien, ik zie nu ook lichte halo's en kan ze nu ook niet meer niet zien, waar is het fout gegaan? Kan dat al door de camera veroorzaakt worden, of door het verkleinen, of is het gewoon optisch bedrog?Last edited by Erryt; 15 april 2009, 10:18.Niet geschoten is altijd mis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtEventueel horizon tikje recht trekken (is een beetje hol).Niet geschoten is altijd mis
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erryt Bekijk berichtToen ik er was niet en de foto komt zo uit de camera, dus misschien moet je eens een nieuw scherm kopen en opbouwend commentaar leren geven op dit forum...
Bij nader inzien, ik zie nu ook lichte halo's en kan ze nu ook niet meer niet zien, waar is het fout gegaan? Kan dat al door de camera veroorzaakt worden, of door het verkleinen, of is het gewoon optisch bedrog?
Als het niet aan de bewerking ligt, kan je er ook weinig aan doen hé.
Ik vind persoonlijk de foto's helemaal neit slecht, zeker van compo niet. Onderwerpen houden wel niet lang de aandacht vast
Comment
-
De eerste is volgens mij uitermate geschikt om te dienen als cover voor een vakantiebrochure of tijdschrift: veel ruimte bovenaan om titels enz te plaatsen
Comment
Comment