Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Toen ik er was niet en de foto komt zo uit de camera, dus misschien moet je eens een nieuw scherm kopen en opbouwend commentaar leren geven op dit forum...
Bij nader inzien, ik zie nu ook lichte halo's en kan ze nu ook niet meer niet zien, waar is het fout gegaan? Kan dat al door de camera veroorzaakt worden, of door het verkleinen, of is het gewoon optisch bedrog?
Toen ik er was niet en de foto komt zo uit de camera, dus misschien moet je eens een nieuw scherm kopen en opbouwend commentaar leren geven op dit forum...
Bij nader inzien, ik zie nu ook lichte halo's en kan ze nu ook niet meer niet zien, waar is het fout gegaan? Kan dat al door de camera veroorzaakt worden, of door het verkleinen, of is het gewoon optisch bedrog?
Was niet als domme opmerking bedoelt hoor. Wou weten of het aan mij lag of niet. Ondertussen op het werk en thuis op gecalibreerd scherm bekeken en er is een lichte halo ronde de paal te zien. Misschien lichtjes last van CA maar niet zeker.
Als het niet aan de bewerking ligt, kan je er ook weinig aan doen hé.
Ik vind persoonlijk de foto's helemaal neit slecht, zeker van compo niet. Onderwerpen houden wel niet lang de aandacht vast
De eerste is volgens mij uitermate geschikt om te dienen als cover voor een vakantiebrochure of tijdschrift: veel ruimte bovenaan om titels enz te plaatsen
Comment