Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ik vind dit een zeer mooie compositie scherpe voorgrond,en gelijktijdig een gelijkmatige achtergrond die goed wazig is,wat zich samen tot een goed resultaat profileert
Vind hem niet mis al stoort mij toch een beetje de stengel die vertikaal door het beeld loopt..Misschien omdat deze net niet recht staat of net scheef...Tja ik weet het eigenlijk niet wat ik moet denken.
De foto is scherp en mooi van kleur dus daar ligt het niet aan..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Vind hem niet mis al stoort mij toch een beetje de stengel die vertikaal door het beeld loopt..Misschien omdat deze net niet recht staat of net scheef...Tja ik weet het eigenlijk niet wat ik moet denken.
De foto is scherp en mooi van kleur dus daar ligt het niet aan..
ook dat gevoel, misschien een kwartslag naar links draaien.
grt,bouk.
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonmanBekijk bericht
Knappe eenvoudige compo met rustgevend resultaat
ook mijn gedacht
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment