Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
De eerste is goed, maar ik twijfel of hij niet beter horizontaal was geweest. Bij je tweede zou ik een deel van de onderkant wegcroppen, dat enkel nog de schoorstenen zichtbaar zijn. Niettemin, 2 mooie foto's
De eerste is goed, maar ik twijfel of hij niet beter horizontaal was geweest. Bij je tweede zou ik een deel van de onderkant wegcroppen, dat enkel nog de schoorstenen zichtbaar zijn. Niettemin, 2 mooie foto's
Ik zou net het omgekeerde doen. Bij de eerste trekken de mensen een beetje te veel de aandacht, maar ze zijn te 'vaag' waardoor het even zoeken is. Ik zou die croppen tot vlak boven de hoofden.
De tweede zou ik niet croppen.
Niettemin: twee heel mooie foto's, mijn favoriet is de tweede.
Eerste vind ik toch een mooie tegenlichtopname met die hint van halo's rond de mensen.
Zij vormen een meerwaarde en vertellen een verhaal. De drie links die vol ontzag naar de toren staan te kijken. De dame die in de rechter richting wegwandelt en geen oog heeft voor het gebouw. Mooi.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Bedankt voor de reacties.
Die tweede ga ik vanonder niet croppen. Ik had er ook een waar veel minder van de gebouwen opstaat maar die werkte niet zo voor mij.
Ivm de eerste, dat is één waar ik lang naar aan het kijken geweest ben. Ik heb hem horizontaal gefotografeerd en vond hem wel geslaagd maar er bleef precies altijd iets wringen aan het beeld. Maar ik kan nog altijd niet goed zeggen wat. Tot ik deze crop maakte en dan wringt er voor mij niet veel meer. Opdat jullie zelf jullie mening kunnen vormen is hier de horizontale versie.
De update is beter, maar ik zou links nog wat meer gecropt hebben, waardoor de toren iets minder centraal komt. Zowiezo dat hoge gebouwtje wat er net nog een stukje opstaat weghalen.
De eerste twee zijn heel mooi. De tweede nog iets mooier omdat het zo'n ongewone blik op dat stalen onding is. Erg mooi.
Die update lijkt op het eerste oog mooier, maar ik vind er teveel storende elementen omheen. Aan de rechterkant is een deel van een brugornament zichtbaar, bijvoorbeeld, dingen die er op de eerste niet bij staan en daarom minder afleiden.
Goed werk
Comment