Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hekkenwerk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hekkenwerk

Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
    en ivm posten in showcase maak de plaatser ervan nog zelf uit vind ik
    mvg rohnny
    Rohnny, dat klopt dan wel maar juist daarom wees ik Koentje naar het nu lopende topic waarin een discussie gaande is over het terecht of onterecht plaatsen in Showcase.
    Als we nu met zijn allen de lat voor ons zelf wat hoger leggen dan krijg je toch een beter showcase gedeelte wat het bekijken meer dan waard zal zijn voor iedereen.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
      Rohnny, dat klopt dan wel maar juist daarom wees ik Koentje naar het nu lopende topic waarin een discussie gaande is over het terecht of onterecht plaatsen in Showcase.
      Als we nu met zijn allen de lat voor ons zelf wat hoger leggen dan krijg je toch een beter showcase gedeelte wat het bekijken meer dan waard zal zijn voor iedereen.
      ik denk dat je niet te lang moet stil staan bij één slechte post maar naar het geheel kijken , en dat valt wel mee , als ik de andere reacties mag geloven op andere foto's

Comment

het gaat hier niet om een slechte post, je moet blijkbaar op het moment van je posts
        gedacht hebben dat dit je betere foto's waren dus heb je ze gepost.
        En eerlijk gezegd vind ik ze niet mis.
        En moet blijkbaar vele anderen ook aantrekken(goed of slecht) anders zou er geen zoveel heisa zijn rond dit.

Comment

Working...
        X