Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is dit een originele foto, of komt de kleur door de nabewerking ? Mij kan die kleur niet zo bekoren ..
Hoe dan ook, het ziet er een goed geslaagde long-exposure uit !
Is dit een originele foto, of komt de kleur door de nabewerking ? Mij kan die kleur niet zo bekoren ..
Hoe dan ook, het ziet er een goed geslaagde long-exposure uit !
Beetje hetzelfde gevoel. Mooie, nette compo maar lijkt genomen na de bom
Experimentje met een nd8 filter en een blauwe gd filter van Tian Ya(cokin look a like). Het was een erg grijze grauwe dag dus heb wat geprobeerd. Wellicht iets te veel...
Beiden foto's kunnen mij wel smaken, hoor! Ik vind de kleuren net heerlijk...dat is ieders persoonlijke goesting zeker? De simpele compositie maakt deze foto zo sterk en die rozige kleur vind ik super mooi. De sepia versie is ook mooi, dat heeft dan weer iets anders. Beiden vind ik ze prima! Knap gedaan!
Comment