Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het wordt vast een koude nacht...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het wordt vast een koude nacht...

Nie goed bezig Sjinouck. Niet erg beleefd om te verwijzen naar de foto van iemand die de moeite doet om te reageren en er dan dubbelzinnig "ervaringsdeskundige" bij te plaatsen.

Mijn persoonlijke mening : je kan minder goed tegen kritiek dan je van jezelf denkt. Ik hoop dat er wordt ingegrepen, vooraleer dit in een scheldpartij eindigt.

Iedereen post wel eens een foto, waar je van verwacht dat hij goed zal worden onthaald. Wanneer dit dan tegenvalt en je krijgt negatieve kritiek, dan moet je wel even slikken.... en proberen volgende keer beter te doen.

Btw, ik vind het ook maar een heel matige foto....sorry

Mvg,
    http://www.patricklemaire.photography/

Comment

Ik kan best tegen kritiek, het is de wijze waarop die gegeven wordt.. vervolgens wordt er een hele discussie aangeplakt over al dan of niet showcasewaardig door bepaalde mensen, en hoe zeer het niveau daalt en daalt in showcase...(wat overigens erg generaliserend is tov plaatsers) als er vervolgens al bij geplaatst worden over de reacties van de overigen, dan is dit zeer respectloos, terwijl het bij de gelinkte foto precies net eender was qua beoordelingen dan, vandaar het vergelijk...en niet de bedoeling om de betreffende foto af te kraken.. Ik zit ook niet te wachten op een ordinaire scheldpartij, helemaal niet zelfs, en wie hem mooi vindt of niet, dat is iedereen zijn eigen keus..maar alla, het gaat allang niet mee over deze foto...

Als iemand het niet goed vindt, is daar niks mis mee, maar ga dan uit van je eigen mening, en ga niet andermans beoordeling met bestempelen.. Ik hoop dat ik het goed uitgelegd heb, want het is niet makkelijk om neer te zetten..ik begrijp trouwens dat eea verkeerd overkomt, ik had de gequote tekst moeten inkorten tot 'en als je dan die eerste reacties leest'.., waarvoor mijn excuus.

Groetjes, Alex!
      Last edited by Sjinouck; 27 december 2008, 14:11. Reden: vergeetachtigheid..

Comment

Dank je wel TS om mijn foto van het bushokje erbij te halen.
        Krijgt hij nog eens wat aandacht ;

Even serieus nu, je begrijpt mijn reactie een beetje verkeerd denk ik.
        Dat '' slaat niet op u of op uwe foto, maar op de eerste reacties van uw foto's.
        Ik vond ze vrij plakkerig in verhouding tot de getoonde foto.

Das al.
        Iedereen zijn gedacht hier op BD, ik niet zo vaak als bepaalde anderen, maar dat betekent niet dat ik ze niet mag geven.

Comment

Echt Zeeuws Vlaams landschap in de kou, idd wat te zwart onderaan, maar je bedoeling is duidelijk
          Groetjes Christianne
          Christianne's fotoweb
          BD0243nl

Comment

Working...
          X